Otchłań Etherionu-Gra dla wszystkich!!
Otchłań Etherionu

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Porady do gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Otchłań Etherionu-Gra dla wszystkich!! Strona Główna -> Sesja 2- Chwała Najwyższemu Imperium
Autor Wiadomość
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 1:51, 06 Sty 2008    Temat postu: Porady do gry

Pierwsze o co chciałbym prosić to nie przerażanie się! Przeczytanie tego wszystkiego nie jest konieczne, w razie wszelkich niejasności wytłumaczę jak tylko będę umiał. Tworzę właściwie nowy świat i muszę trochę o nim powiedzieć na początku po prostu, a nie ma lepszego sposobu niż ustawienie tego wszystkiego przez proces tworzenia kart postaci.

Tutaj będę umieszczał wszystko, co związane z grą, tu też można się do niej zgłaszać. Przede wszystkim musicie wiedzieć, że ograniczę mocno możliwe rasy, zmodyfikuję też proces tworzenia postaci. Słowem... odmiana. Smile Wszystkie informacje będę z czasem aktualizował w nowych postach.

Zacznę od karty postaci i omówienia każdego z jej punktów. Nie jest to skomplikowane, proszę się tylko dobrze wczytać. Od razu uprzedzam - karta jest wzorowana na dwóch, w porywach do trzech innych systemach.

Cały proces tworzenia karty postaci powinien zająć do 25 minut w skrajnych przypadkach.

<karta postaci>- [link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, że zazwyczaj przy grze na forum się tak nie robi, ale ja potrzebuję szczegółowych danych o postaciach. Nie chcę po prostu, żeby nagle się pojawiła osoba, która będzie brała łuk i "strzelam", "ale nie potrafisz", "jestem elfem, oni wszyscy potrafią". Po prostu wymagam szczegółów. Smile

Informacje ogólne - to zbiór informacji podstawowych o danej postaci. Stworzenie tej sekcji nie powinno zająć więcej niż 3 minuty.
Zakładka "imię ma być miejscem do wpisania wszelkich nazw jakie stosuje się do określenia postaci. Raczej niewielu poszukiwaczy przygód ma nazwiska, ale jeśli wywodzi się ze szlacheckiej rodziny, albo innych środowisk, proszę je również wpisać. Przydomki umieszczamy w cudzysłowie (").
"Gracz" - tutaj proszę imię/nick gracza prowadzącego postać.
"Rasa" - Patrz tu
"Religia" - Religie ludzi, religie elfów,
"Wzrost" - nie bawimy się w łokcie, stopy, kilometry, cale czy lata świetlne, proszę o odległość w centymetrach lub metrach.
"Waga" - tutaj również się nie bawimy, nie chcę ani ton, ani karatów, funtów czy temu podobnych, proszę o kilogramy.
"Wiek" - zależny jest od rasy, proszę nie robić sobie raczej osób starszych, albowiem postaci nie będą od samego początku bardzo potężne, a więc powinny być raczej młode.
"Płeć" - jak wiadomo powszechnie istnieją dwie - męska i żeńska, wybór jest więc ograniczony.
"Włosy" - kolor, typ i długość włosów.
"Oczy" - kolor, ewentualne cechy charakterystyczne.
"Skóra - kolor, ewentualne cechy charakterystyczne, dla ras o białej skórze proszę wpisać "jasna".

Atrybuty - nie jest filozofią stworzenie tej sekcji, nie powinna zająć więc wiele czasów. Wszystkie atrybuty są z początku na "10", za każde dodatkowy punkcik możemy dołożyć sobie kolejny jeden punkcik atrybutu dochodząc maksymalnie do "14". Dostajemy na to 5 punktów Możemy też obniżać niektóre atrybuty do "8" i tak:
8 - b. słabo
9 - słabo
10 - przeciętnie
11 - ponad przeciętnie
12 - dobrze
13 - bardzo dobrze
14 - świetnie

Uwaga! Wartość zliczana przed dodaniem/odjęciem plusów!
Przykład: Elf, który wybrał, że ma 14 zręczności i 11 wytrzymałości ma naprawdę 15 zręczności i 10 wytrzymałości.

Umiejętności - tutaj zapraszam.

Ekwipunek - postaci nie powinny być bogaczami, ekwipunek musi być zawsze uzgodniony z MG. Proszę nie zapominać o przedmiotach codziennego życia. Z mieczem bez ciepłego ubrania niewiele zdziała każdy bohater. Smile Bronie, ekwipunek.

Historia - proszę nie zagłębiać się w szczegóły, postaci mają być młode, świeże, niezbyt doświadczone, choć zdolne.

Powodzenia, niedługo wszystko uzupełnię. Smile Proszę pytać w razie niejasności.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Czw 1:20, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 3:42, 06 Sty 2008    Temat postu: Rasy

Rasy - występuje w mojej sesji wiele ras, różnoracy odmieńcy, potwory, jednak gracze mają nieco skromniejszy wybór. Byłbym bardzo wdzięczny za wiele postaci ludzkich, aczkolwiek nie będzie dla mnie zdziwieniem i nie zasmuci mnie za bardzo jeśli się okaże cała drużyna to banda odmieńców, oczywiście zakładając, że gra kiedykolwiek ruszy. Dostępne więc rasy to:

Człowiek - z występującymi wewnątrz jego rasy podrasami, jak białoskórzy, czarnoskórzy i tak dalej. Jako rasa szalenie aktywna rozrodczo ludzie potrafią mieszać się z wieloma innymi rasami, co będzie wspomniane później.

Elf - powinienem ich rozróżnić, uznam jednak elfy za jeden gatunek. Są bardzo rzadkie, częściej występują różne ich mieszanki z innymi rasami.
Cechy: elfy mają - 1 do wytrzymałości, dostają zaś + 1 do zręczności,
Istnieją półelfy i ćwierćelfy, nie mają żadnych plusów/minusów,
Specjalne: Elfy są raczej wyższe i lżejsze od ludzi, często ich oczy są lekko bardziej zaokrąglone, uszy szpiczaste, a skóra nieco bladsza. Oczy przyjmują raczej jasne kolory: niebieski i zielony, włosy rzadko bywają inne niż proste, istnieje zaś pełna gama kolorów, choć procent blond włosów jest dość znaczący przy jednoczesnym spadku rudych i brązowych. Elfy nie posiadają owłosienia na ciele.

Krasnolud - znana chyba wszystkim rasa górników, jubilerów, kowali, hutników i temu podobnych zawodów.
Cechy: krasnoludy dostają - 1 do zręczności, zaś + 1 do wytrzymałości,
Istnieją także mieszanki krasnoludów z ludźmi, nie dostają żadnych dodatkowych atutów,
Specjalne: Krasnoludy są niższe od ludzi, sięgają maksymalnie 150 cm, są jednak sporo cięższe. Skóra ich jest często ciemniejsza od ludzkiej, oczy przyjmują ciemne barwy, niebieskie właściwie nie występują w czystej krwi. Włosy również przyjmują ciemne odcienie, choć na pewno częściej spotyka się blondynów niż niebieskookich krasnoludów. Częstą cechą krasnoludów jest zapuszczanie długiej brody.

Grom - rasa świrów, wynalazców, techników, iluzjonistów i samobójców. Często postrzegani są, zwłaszcza ze swoimi tworami jako osobnicy wyjątkowo groźni.
Cechy: gnomy dostają + 1 do zręczności i inteligencji, za to - 1 do siły i wytrzymałości.
Występują różnorakie mieszanki gnoma z ludźmi, półgnomy dostają + 1 do inteligencji i - 1 do siły,
Specjalne: Gnomy to zazwyczaj łysawe postaci (jeśli chodzi o mężczyzn) o długich, szpiczastych nosach i lekko zaostrzonych uszach. Ich wzrost sięga najwyżej 130 cm. Kolor włosów i oczu gnoma jest zawsze ciemny, w tej rasie nie ma po prostu blondynów, niebieskookich czy zielonookich. Skóra gnomów często jest ciemniejsza, ale bywa też inaczej pozmieniana przez działalność różnorakich mikstur i związków chemicznych.

Niziołek - dość rzadka rasa, raczej nieczęsto ruszająca się z domostw. Sa typowymi rolnikami, ale świetnie radzą też sobie w złodziejstwie.
Cechy: siła - 2, wytrzymałość - 1, zręczność + 2, zmysły + 1
Występują, choć rzadko także mieszanki z ludźmi, półniziołki przejmują - 1 do siły i + 1 do zręczności,
Specjalne: Niziołki osiągają do 110 centymetrów wzrostu, jest to jednak bardzo rzadkie, zazwyczaj mierzą 0,9 metra i ważą około 15 kilogramów. Ich włosy bywają rude lub brązowe, często kręcone, oczy mają bardzo często ciemnobrązowe, ale zdarzają się też jasnoocy osobnicy, szczególnie wśród płci pięknej.

Diablęcia (lub diabelstwa) - mieszanka ludzi z sukkubami, uwodzicielskimi demonami. Jest rzadka, w wielu miejscach silnie tępiona.
Cechy: + 1 inteligencja, - 1 siła,
Dalsze wiązanie się z ludźmi powoduje rozrzedzenie demonicznej krwi.
Specjalne: Diablęcia są wzrostu ludzi, często wyglądają dokładnie tak jak oni, zdarza się jednak, że czuć od nich woń siarki, mają ogon, małe skrzydełka lub rogi czy pazury. Ich skóra często jest nieco ciemniejsza, oczy czasem lekko zaokrąglone, wąskie, brązowe o czerwonym odcieniu.

Aasimar (lub potomek niebian) - jest to człowiek, w którego żyłach płynie krew dobrych niebian - aniołów. Często ci ludzie zostają paladynami lub strażnikami miejskimi, są szanowani wśród społeczeństwa.
Cechy: + 1 do siły, - 1 do zręczności,
Dalsze wiązanie się z ludźmi powoduje rozrzedzenie niebiańskiej krwi.
Specjalne: choć często nie widać różnicy między Aasimarem a zwykłym człowiekiem bije od niego zazwyczaj jakaś niesamowita aura. Jego skóra jest też nieco jaśniejsza, włosy często bywają jasnych kolorów, ludzie ci cieszą się zazwyczaj dużą urodą. Ich oczy nigdy nie bywają ciemne, najczęściej są niebieskie. Często są nieco wyżsi od ludzi i lepiej zbudowani.

Normalnie rasa dodaje pewne korzyści, ja jednak ograniczę się jedynie do różnic w wyglądzie, albo prostych plusów i minusów.

Jeśli ktoś miałby własny pomysł na rasę - proszę bardzo, nie odrzucę go... przynajmniej na początku. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Nie 14:32, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:47, 06 Sty 2008    Temat postu: Religie ludzi

Religie - zasadniczo w świecie istnieje kilka religii. Są one związane często z rasą i charakterem wyznających ludzi. Tutaj opiszę religie panujące w świecie ludzi.

Pierwszą, najpowszechniejszą z religii jest Wyznanie Wielu. Wielu ludzi prostych, nie tylko jednak oni, bo i spora część sfery mieszczańskiej oraz szlacheckiej czci wielu bogów. Oczywiście, wielu oddaje się w służbie jednemu i nie mowa tu o kapłanach, którzy muszą służyć jednemu bóstwu, nikt jednak nie wątpi w bytność ogromnej ilości bogów, z których najważniejsza jest piątka. Pozostali to pomocnicy i nie będę się na nich rozdrabniał:

Aerthass - bóg paladynów, ludzi prawych i sprawiedliwych. Miłuje porządek, jest opiekunem strażników miejskich. Nazywany często "Pogromcą Bestii" jest faktycznie wielkim przeciwnikiem magicznych stworów uznając je za wrogów ludzkości. Zakony paladyńskie w większości poświęcone są Aerthassowi (choć nie wszystkie, albowiem każde bóstwo może mieć swój zakon).

Ibrath - jest jedynym bogiem, któremu nie buduje się świątyń. Odpowiada za śmierć, morderstwo, złodziejstwo, kradzieże i temu podobne. Ponoć był kiedyś człowiekiem, który pokonał poprzedniego boga śmierci, później zaś przejął domeny kolejnego, pana złodziejstwa, który stał się od tamtej pory jego pomocnikiem w roli podbóstwa. Jest to jeden z najbardziej przewrotnych bogów i jeden z najbardziej niesprawiedliwych. Mówi się, że po wyjątkowo sławne osoby przychodzi sam Ibrath aby je zabrać do krainy śmierci.

Pani - jedno z niewielu bóstw, które wywodzi się jeszcze z najdawniejszych czasów, kiedy jako bogini płodności, urodzaju, sił natury i kobiet rządziła pozostałymi. Nie wiadomo jak doszło do obniżenia jej pozycji, jej domeny nadal jednak pozostały jej własnością, toteż modlą się do niej przyszłe matki, rolnicy. Jest ulubienicą ludzi prostych zarabiających pracą swoich rąk. Pani opiekuje się też medycyną.

Sesendra - jest boginią miłości cielesnej, ale także tej w szerszym znaczeniu, szczęścia, nie ma jednak wpływu na płodność. Utożsamiana jest z najpiękniejszą kobietą świata. Jest boginią, która z pewnością najbardziej lubi schodzić między ludzi, oczywiście nie ujawnia się wtedy, przyjmuje postać jedynie żeńską rasa, wiek i wygląd zależą wyłącznie od jej widzi mi się. Jest jedną z niewielu ludzkich boginek, które pozyskały uznanie w innych rasach, niejednokrotnie jest więc uznawana także za bóstwo elfów, wtedy jednak odmawia jej się domeny "miłość cielesna". Sesandra jest także opiekunką sztuki, szczególnie muzyki.

Vailenn - bogini magii, zwierząt magicznych, alchemii i temu podobnych spraw, ma raczej niewiele świątyń, nie posiada kapłanów, obowiązki te wypełniają magowie w jej służbie. Jest surowa, ale sprawiedliwa, posiada mnóstwo tajemnic. Jest jedyną boginią, do której nie modlą się zwykli, prości ludzie.

Drugą, mniej popularną religią jest "Virsha", gdzie prym wiedzie dwójka bóstw:
Lorrn - odpowiedzialny za dobrą sferę świata,
Llani - przeciwnie, pani złej strony,
Płcie postrzegane są jako wysłannicy każdego z tych bóstw, które mają się uzupełniać w świecie. Bogowie mają nie mieć wpływu na świat, oni jedynie go utworzyli i do ich krainy szczęścia zmierza się po śmierci. Religia ta jest mało znana i bardzo niepopularna w niektórych miastach szczególnie przez zakony Aerthassa.

Istnieje także religia ludów barbarzyńskich gdzie wszystkimi bogami rządzi jeden - Frerran, niewiele jednak o niej wiadomo, poza krwawymi, brutalnymi obrzędami i masą mitów oraz legend, najczęściej nieprawdziwych.

* - bogowie oznaczenie gwiazdką zostali przeze mnie zaczerpnięci z innych źródeł, poza moją głową.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Nie 14:34, 06 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:05, 06 Sty 2008    Temat postu: Religie elfów

Wśród elfów panuje generalnie jedność, większość z nich czci trójkę najwyższych i kilka niższych bóstw. Niektórzy poświęcają się tylko jednemu, zazwyczaj jednak czczą je wszystkie by każda sfera życia działa się po ich myśli.

Faralthian - bóg walki, sprawiedliwości, przeciwnik złych istot, zwolennik dobra. Jest także bogiem myśliwych i zbieraczy. Preferuje finezyjne metody walki, choć wierzy, że do obrony można stosować każdy jej rodzaj, atakować zaś należy z rozsądkiem. Zakazuje hańbienia kobiet pokonanych, niszczenia ich miast i pozbawiania ludzi domów. Niestety wojny często cieszą się innymi prawami...

Sedhi - bóg magii, wiedzy i nauk tajemnych, jest patronem magów, nie tylko elfickich, większość jednak jego wiernych to elfy. Brzydzi się wojną, nienawidzi przemocy, której brakuje finezji, uważa, że powinno się walczyć bez dużego przelewu krwi, kocha potyczki słowne. Jego kapłani często są jednocześnie magami, są to osoby wyjątkowo światłe.

Sesandra - bóstwo ludzkie, wliczone jednak w panteon bóstw elfickich, jako jedna z niewielu. Elfy przedstawiają ją jako swoją rodaczkę, wierzą, że to u nich pojawiła się jako pierwsza. Więcej w rozdziale religie ludzi.

Druidzi czczą zazwyczaj pomniejsze bóstwo imieniem Dathernne, w mowie wspólnej zwany Panem Lasu. Jest to całkowicie neutralne bóstwo pochłonięte jedynie obroną lasów znajdujących się pod opieką swych wyznawców. Jest dość porywczy, nie pojawia się wśród swych wyznawców, chyba, że pod postacią życiodajnego deszczu lub innego znaku natury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:56, 08 Sty 2008    Temat postu: Religie pozostałe

Nie mam siły teraz wymyślać religii, mam nadzieję, że nikomu to straszliwie nie wadzi. Jeśli pojawią się niziołki, gnomy czy krasnoludy (poza tymi niewiernymi) wymyślę, zwłaszcza, że w większości to już tylko kwestia spisania zasad, dlatego tworzę ten post, żeby była pewna systematyka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:52, 08 Sty 2008    Temat postu: Bronie

Najważniejszą zasadą tyczącą się wyboru broni jest to, by brać tyle, ile się uniesie. Proszę wybierać broń z rozumem, poniżej jest kilka broni, jeśli chce się wprowadzić inną proszę o konsultację. Obrazki pochodzą z: podręcznika do gry fabularnej Arkona, podręcznika do gry fabularnej D&D, podręcznika do gry fabularnej Wiedźmin:Gra Wyobraźni oraz zdjęcie rapiera z Wikipedii.

[link widoczny dla zalogowanych]
Można też znaleźć [link widoczny dla zalogowanych].

PS. Proszę zastosować poprawki w kartach postaci.
PS2. Jeszcze dziś, ale później raczej zamieszczę umiejętności i ekwipunek, a po nim nie pozostaje nam już nic innego jak rozpocząć sesję. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Wto 19:53, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:59, 08 Sty 2008    Temat postu: Ekwipunek

Powinienem tu napisać naprawdę sporo, wiem jednak, że nie ma czasu, liczę też na Wasz instynkt samozachowawczy, nie zapomnijcie proszę o takich rzeczach jak huba czy krzesiwo. Z czasem obiecuję uzupełnić tego posta. Jeszcze jedno, proszę konsultować ze mną ekwipunek, nie może być on za drogi w stosunku do innych graczy przecie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gandar
Administrator


Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:51, 08 Sty 2008    Temat postu:

Ja mam chyba dobry...Prawda?? ;] Zaraz dopisze parę rzeczy do ekwipunku. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22:58, 08 Sty 2008    Temat postu:

Coś tam właśnie musisz dopisać i będzie dobry. xD Jeszcze Gruta musi poprawić postać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Wto 22:59, 08 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Viltharis
Biedak


Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 1:19, 10 Sty 2008    Temat postu: Umiejętności

Czas na ów tajemniczy punkt, który jako ostatni został, albowiem świata nie będę Wam przybliżał w największych szczegółach, wszystko wypłynie w czasie gry. Smile

Mówić o umiejętnościach należy przede wszystkim od tych, które gracz posiada od samego początku. Niezależną od rasy jest język ojczysty na poziomie 2, a więc przeciętnym. W przypadku elfów jest to elficki, krasnoludzi krasnoludzki, gnomy - gnomi, ludzie i niziołki zaś wspólny. Połówki ras mają wybór w zależności od miejsca wychowania, albo mogą wziąć oba na 1 od początku, tyczy się to też ćwiartek. Jest to jedyna umiejętność jaką pozyskujemy wraz z początkiem.

Pozostałe umiejętności stać będą na następujących zasadach, dość uproszczonych, ale zależy nam na szybkim rozpoczęciu gry:
1 - kiepsko,
2 - przeciętnie,
3 - dobrze,
4 - świetnie
Za tyle samo punktów wykupujemy te umiejętności. Dysponujemy pulą 13 punktów (żeby było szczęśliwie) i możemy ją wydać, wedle życzenia nawet na 13 umiejętności na poziomie pierwszym, jeśli takie jest nasze życzenie. Umiejętności rzecz jasna bierzemy do wartości "4".

Lista dostępnych umiejętności:
* Akrobatyka,
* Alchemia,
* Astrologia,
* Charakteryzacja (przebieranie, zmienianie wyglądu),
* Czytanie i pisanie,
* Czytanie z ruchu warg,
* Ekonomia (handel, ceny i.t.p.),
* Empatia (wyczuwanie emocji),
* Etykieta (samoprezentacja),
* Fałszowanie (dokumentów, podpisów...),
* Geografia,
* Gibkość (uwalnianie się z więzów na przykład),
* Hazard,
* Jeździectwo,
* Języki (każdy nowy liczony osobno),
* Kradzież mieszków,
* Pływanie,
* Polowanie (tropienie zwierzyny, sprawianie i uzdatnienie jej do jedzenia),
* Powożenie (wozem),
* Przetrwanie (umiejętność rozpalania ogniska w ciężkich warunkach i przeżycia w nich),
* Rzemiosło (można wybrać różne: ciesielstwo, kowalstwo, krawiectwo, kucharstwo, płatnerstwo, stolarstwo, tkactwo, złotnictwo),
* Rzucanie (kamienie, toporki, noże...),
* Skradanie się,
* Strzelanie (z wydzieleniem: łuk, proca, kusza),
* Sztuka (z wydzieleniem: malarstwo, pisanie prozy/poezji, śpiew, taniec),
* Tortury,
* Tropienie (chodzi bardziej o ludzi, ale nie tylko),
* Unieszkodliwianie pułapek,
* Unik,
* Uzdrawianie,
* Walka (z wydzieleniem: wręcz, miecz, topór i.t.d....),
* Wiedza (z wydzieleniem bardzo różnorakich typów wiedzy, jak historia, legendy/mity, potwory, teologia...),
* Włamywanie,
* Wspinaczka,
* Żeglarstwo

Możecie się dziwić dlaczego nie ma tu "rozmawiania" czy "zastraszania". Wszystko zależy od Was drodzy gracze, a nie od poziomu umiejętności jeśli chodzi o sprawy społeczne.

No i to tyle, czekam teraz na wersje kart z umiejętnościami, ostatecznie je weryfikuję i możemy grać. Smile

UWAGA! Umiejętność "walka wręcz" odnosi się do walki na pięści.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Viltharis dnia Nie 13:50, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Otchłań Etherionu-Gra dla wszystkich!! Strona Główna -> Sesja 2- Chwała Najwyższemu Imperium Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin